رویه باز گرداندن کالا در لرد بانه

شرایظ مرجوع کالا چیست؟

در صورت معیوب بودن ، مغایرت فنی و فیزیکی ، آسیب دیدگی ظاهری و ارسال اشتباه امکان مرجوعی وجود دارد.

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

اشکال و یا ایراد فنی باید در اسرع وقت ( کمتر از دو ساعت ) پس از دریافت کالا، به پشتیبانی لرد بانه اطلاع داده شود.

– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان مهلت تست، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، و یا پاره و مخدوش کردن کارتن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

-اگر کالا توسط کاربر ایراد پیدا کند(شکستگی-خط و خش) شامل این سرویس نمی باشد.

-در صورت استفاده نادرست پس از تحویل کالا امکان مرجوعی وجود ندارد.

-استفاده نادرست مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.

-کالا باید به همراه همه ملزومات و اقلام همراه و اگرهدیه ای دارد برگردانده شود.

گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ چطور میتوانم از خدمات گارانتی استفاده کنم؟

به این دلیل که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که قبل از ثبت سفارش، گارانتی آن‌ را بررسی کنید و یا با خود شرکت‌ گارانتی کننده تماس بگیرید.

اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شوم می‌توانم آن را برگردانم؟

قبل از نهایی شدن سفارش می‌توانید با مشاوران لرد بانه جهت خرید بهینه و منطقی طبق نیازتان مشورت کنید. همچنین می‌توانید قبل از ارسال کالا سفارشتان را لغو کنید. 

در صورتی که سفارشی ارسال شود امکان لغو سفارش وجود ندارد. 

اکثر محصولات به دلیل حفظ سلامت ظاهری و رعایت حقوق مصرف کننده، امکان بازگشت به صورت سلیقه ای و با دلیل “انصراف از خرید” را ندارد.